• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Tagit samlingslån, plocka ut kredit efter inlösen

B

Belle

Gäst
Poäng: 0
Om jag tagit ett samlingslån och banken löst in bla betalkoll och ett kreditkort. Kan dom på något sätt se att jag använder dessa igen strax efter inlösen? Tänker att det kanske inte är deras tanke att man ska göra men det händer väl inget om jag skulle göra det?:)
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

AphexTwin

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
4 Januari 2019
Meddelanden
1 929
Mottagna reaktioner
1 050
Poäng
867
Om jag tagit ett samlingslån och banken löst in bla betalkoll och ett kreditkort. Kan dom på något sätt se att jag använder dessa igen strax efter inlösen? Tänker att det kanske inte är deras tanke att man ska göra men det händer väl inget om jag skulle göra det?:)
Jag ställer mig lika frågande som ovanstående. Ska du alltså fortsätta skuldsätta dig om du får ett samlingslån? Verkligen genialt.
 

IHope

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 587
Blev medlem
18 Oktober 2017
Meddelanden
1 783
Mottagna reaktioner
415
Poäng
587
Mitt råd att inte ta ut igen. För min del är jag i ekonomisk knipa för att jag har lånat, tagit ut på kredit, lånat igen...
don't do it
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Nej, banken kan givetvis inte göra något om du fortsätter använda dina kreditkort.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp